SOCIAL MEDIA

#9 Kynttilälyhdyt

Minulla on jo useampana jouluna ollut keittiön ikkunalaudalla erittäin simppelit jalalliset lyhdyt. Vaikka lyhdyt ovat yksistäänkin mielestäni kauniit, olen niitä joka vuosi hieman eri tavoilla koristellut. Tänä vuonna nostin betoniset kynttilänjalat lyhtyjen sisään ja kiersin juuttinarua niiden ympärille.


Nämä kuvastavatkin hyvin tämän joulun koristelufilosofiaani: lusikallinen luonnonläheisyyttä, ripaus rouheutta ja kourallinen kimallusta.



Mukavaa keskiviikkoa!

4 kommenttia :

  1. Tiedätkö, että mulle tulee tästä sun joulukalenterista ja kaikista näistä kivoista pikku jutuista tosi iloinen mieli? Ihan vaan siksi, että niistä jotenkin ihan säteilee se, että se sun töihin liittyvä päätös oli oikea ja nyt on taas energiaa ja mielenkiintoa kaikelle kivalle.

    PS. Mulla on toi sama kynttilänjalka, joka ei päätyny kirpparikuormaan. On itsessään tällä hetkellä vähän turhan "hopeinen" mulle, mutta tolla betonijutulla siitä tulikin taas ihan tosi erilainen. Tollanen mukavan rouhea. Mun tarttis vaan saada ne mun kuuluisat jo kolme vuotta aloittamista vaille olleet betoniaskartelut työn alle.. :). Ihan jouluks ei kerkiä, mutta jos juhannukseks..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, mulle tuli sun kommentista tosi hyvä mieli ♥ Ja oon kuullut aika monelta, että irtisanoutuminen oli oikea päätös, koska olen taas iloinen ja touhukas. Siis jopa entisiltä työkavereilta, keitä olen nähnyt :)

      Mullekin toi kynttilänjalka yksinään olisi tähän joulufiilikseen liian blingi, mutta tämmöiset piensisustusjutut onkin niitä säilyttämisen arvoisia, mitä pystyy muuttelemaan pienillä jutuilla :)Nää betoniset kynttilänjalat on muuten ihan Clas Ohlsonilta, ihan noin siisitä jälkeä en saisi itse tehtynä.... :D

      Poista
  2. Kaunis tuo alin kuva :)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.