SOCIAL MEDIA

DIY / Joulukynttelikön tuunausta

Koska vietämme ensimmäistä joulua omassa kodissa, haluan joulun olevan täydellinen. Minulle ei ole paljoa joulukoristeita kertynyt, mutta mieheltäni niitä löytyy. Hänellä on kultaisia joulupalloja, kultaisia kuusen koristenauhoja sekä kultainen latvatähti. Niin, kultaisia.... Itse en pidä kultaisesta väristä alkuunkaan, en missään muodossa. Meillä onkin käyty tiukkaa vääntöä uusista joulukoristeista, sillä mieheni ei haluaisi tuhlata niihin. Minä puolestaan haluan koristella joulumme hopealla, valkoisella ja ripauksella punaista. Asiaan saatiin onneksi sovinnollinen kompromissi, kun löysin huutonetistä halvat talvirenkaat ja tällä rahansäästöllä sain luvan hopeisiin joulupalloihin ja uuteen latvatähteen. Erävoitto, sanon minä!

Punaisten joulupallojen lisäksi, minulla on ollut ainoastaan perinteinen puinen joulukynttelikkö.


Kynttelikkö ei käy väriltään sisustukseemme eikä muutenkaan sovi kotimme tyyliin. Päätinkin siis hieman tuunata sitä - hopealla ja valkoisella. Ja tietenkin ripauksella blingiä.

Maalasin kynttelikön hopeisella spraymaalilla ja sen tyyli muuttui hetkessä. Alun perin minun oli tarkoitus jättää kynttiläosat valkoiseksi, mutta suojasin ne hieman huonosti, joten minun täytyi lopulta maalata koko kynttelikkö. Onneksi siitä tuli ihan kiva näinkin!


Tiimarista ostin valkoista silkkinauhaa ja hopeisia timanttitarroja. Seitsemän kauniin rusetin tekeminen silkkinauhasta oli melkoinen projekti, samoin timanttitarrojen väkertäminen paikoilleen.


Lopputulokseen olen kuitenkin niin tyytyväinen, että oli se sen arvoista!


En malta odottaa joulupallojen ja latvatähden metsästystä! Ihanaa torstaita kaikille!

2 kommenttia :

  1. Tuli tosi hieno! On tosi kivasti erilainen kuin ennen maalausta ja rusetteja :) Mä en oo ennen tykännyt noista kyntteliköistä, mutta nyt ihastuin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät :) Juuri tänään kaupassa katsoin, että noi perinteiset ei maksa uutena kun n. 7e, joten niistä saa halvalla tehtyä itselleen mieluisan. Sillä mäkin uskalsin aloittaa mun projektin, että jos menee pilalle, niin ei ole iso rahallinen menetys :D

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.