SOCIAL MEDIA

Pari kuvaa joulusta

Joulusta selvitty ja seuraavaksi odotellaankin uuden vuoden vastaanottamista. Minulla koko joulu kului työn merkeissä, mutta kyllähän sitä kotonakin ehti herkutella ja olla. V vastasi joulupöydän antimista (ja kattamisesta), mutta ehdinpäs itse kattaa aattoaamuna riisipuuroa varten pöydän.


Ja olihan meille ilmestynyt pakettejakin kuusen alle. Tänä vuonna mentiin pienellä kuusella ja yksinkertaisilla koristeilla: tähdellä, muutamalla hopeisella ja punaisella pallolla sekä valoilla.


Maanantain ja tiistain kun jaksaisi vielä painaa töissä, niin edessä olisi viikon mittainen loma! Siis ihan oikea loma, sairaslomaa kun en laske lomailuksi! Sitä onkin odotettu, edellisen kerran kun lomailin viime toukokuussa...

Miten teidän joulunne sujui?

8 kommenttia :

  1. Kaunis pikkukuusi. Minun pitää välipäiviksi töihin ja sitten saa taas olla 4 päivää kotona :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihan mukavaa oli kyllä olla töissä jouluna, siellä oma tunnelmansa :) Mutta ihanaa on kyllä jäädä lomalle!

      Poista
    2. Toivottavasti teillä oli rauhallinen joulu <3

      Poista
    3. Oli kyllä rauhallinen, kotona syötiin ja katseltiin elokuvia ja välillä minun täytyi käydä töissä :D

      Poista
  2. Onpa suloinen pikkuinen kuusi♥ Ihanaa, että sulla alkaa kohta loma, jee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olisin oikeasti halunnut vielä pienemmän kuusen, mutta toi oli mun ja V:n kompromissi :D

      Poista
  3. Ihania kuvia ja söpö kuusi. <3 Iloista uuttavuotta Jossu. <3

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.