SOCIAL MEDIA

Ei mennyt niin kuin Strömsössä

Napsautinpa tänään kuvausaikeissa kameran päälle, niin ruudussa näkyi teksti "Err 06 Automattisen kennonpuhdistuksen häiriö. Ota yhteyttä valtuutettuun Canon-huoltoon." Että näin. Viikonlopuksi olen lähdössä reissuun, joten kameran huolto menee ensi viikolle. Ja sitäpä ei voi tietää, kauan siinä menee. Luvassa siis omasta tahdosta riippumatonta blogihiljaisuutta. Onneksi on edes muutama kuva koneella, joista raapia jotakin postattavaa ensi viikolla.


Parempaa viikonloppua teille!

6 kommenttia :

  1. ääh, voi kurja :/ toivotaan, että kamera palailee pian kuvauskuntoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan näin! Ja toivottavasti huolto ei maksa tuhottomasti...

      Poista
  2. ÄH, samaa täällä :((( Mun pitää lähettaa mun samsungi huoltoon!! :((

    VastaaPoista
  3. KÄÄK! Mä olenkin miettinyt, että mitä tekisin jos kamera tai kone hajoaisi. Hirveä tilanne! Tsemppiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Mulle ei ollut tullut edes mieleen, että kamerakin voi hajota... Vaikka tietenkin se voi. Toivottavasti olisi helppo ja nopea huoltaa...

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.