SOCIAL MEDIA

24

Synttäriaamuni alkoi reippaasti parin tunnin nurmikon leikkuulla. Jälleen tuli mieleen ajatus siitä, että seuraava talo ei tule olemaan rinnetontilla. Ja myös se, että nurmikkoa kannattaisi leikata useammin kuin kerran kuussa.

Päivä kuitenkin muuttui juhlavammaksi iltaa kohti, kun mies vei minut ravintolaan ja muisti minua ihanalla lahjalla.


Ja kyllähän sitä kuohuvaakin kilisteltiin.


Iloista keskiviikkoa! Minä lähden tutkimaan peilin eteen, joko niitä ryppyjä on tullut....

P.s. Viikon päästä juhlitaan toisia synttäreitä arvonnan merkeissä.

18 kommenttia :

  1. Paaaaaljon onnea vaan ♥
    Oot nyt sit tasan puolet mun iästä. (Kuulostaa jotenkin itsestäni armeliaammalta kuin se, että sanoisin, että itse oon kaks kertaa sun ikäinen :D).

    Fiksu mies, kun oli osannu ostaa noin kivan lahjan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3 Puolet sun iästä on ihan hyvä, mähän oon siis käytännössä katsoen vielä lapsi :)

      Mies oli fiksu, kun valitsi lahjan siitä listasta, jonka lähetin hänelle sähköpostiin kuukausi sitten ;)

      Poista
  2. Paljon onnea Jossu <3 Eikä 24-vuotialilla vielä mitään ryppyjä oo!

    VastaaPoista
  3. Onnea, Onnea :)

    24 ?? Oi niitä aikoija...;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! Mitkä noi kysymysmerkit on, kuinka vanhana mua oikein pidit? :)

      Poista
    2. Mä luulin, että olet vanhempi :)) Oot paljon kypsemmän oloinen :)

      Poista
  4. Paljon Paljon Onnea! :) <3

    VastaaPoista
  5. Kovasti anteeksi ihana (ja NUORI!) Jossu, että en ole aiemmin ehtinyt näitä sun postauksia lukemaan ja siten onnittelemaan! Onnea, onnea, onnea näin jälkikäteen! <3 <3

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.