SOCIAL MEDIA

Jollyt saapuivat, tai siis yksi....

Pitkään haaveilemani Jollyt olivat eilen saapuneet lähipostiin ja pakkohan minun oli mennä ne heti hakemaan. Yllätys olikin suuri, kun postissa odotti vain yksi paketti. Heti aamulla soitin Room21:n asiakaspalveluun ja selvisi, että minulle tosiaan oltiin lähetetty vain yksi pöytä, vaikka kahdesta olen maksanut. Asiakaspalvelija oli onneksi todella ystävällinen, pahoitteli tapahtunutta ja lupasi mennä potkimaan varaston poikia. Toivottavasti saan toisen pöytäni pian, sillä ne ovat täydellisiä.

Annoin tämän ensimmäisen miehelleni, jotta pääsin siitä hirvittävästä pahvilaatikkovirityksestä eroon.


I'm in love! Älkääkä antako järkyttävän tapetin hämätä, makuuhuoneen remontti on tulossa.


Pöytä sopii mielestäni todella hyvin yhteen Pentikin Haiku-lattiakorin kanssa, jota olin monesti käynyt ihailemassa. Kun ihanat ystäväni sitten antoivat minulle valmistujaislahjaksi Pentikin lahjakortin, tiesin heti, mihin sen käytän. Ja ihana mieheni maksoi korista loput.

Vielä kun saisin yöpöytien valaisimiin valkoiset varjostimet. Niin ja makuuhuoneen remontin alkuun ja mielellään valmiiksikin. Ja sitten uuden päiväpeiton.

Mahtavaa viikonloppua kaikille! Meille tuli tänään halkokuorma pihaan, joten tekemisen puutetta ei viikonlopuksi ole.

2 kommenttia :

  1. AH, mä oon tota Haikua kuolannut kanssa!! Lucky you :)

    -S-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En olis normihinnalla raaskinut ostaa edes lahjakortin kanssa, mutta alennuksessa kun oli, niin mieskin lämpeni ajatukselle :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.