Joulusta selvitty ja seuraavaksi odotellaankin uuden vuoden vastaanottamista. Minulla koko joulu kului työn merkeissä, mutta kyllähän sitä kotonakin ehti herkutella ja olla. V vastasi joulupöydän antimista (ja kattamisesta), mutta ehdinpäs itse kattaa aattoaamuna riisipuuroa varten pöydän.
Ja olihan meille ilmestynyt pakettejakin kuusen alle. Tänä vuonna mentiin pienellä kuusella ja yksinkertaisilla koristeilla: tähdellä, muutamalla hopeisella ja punaisella pallolla sekä valoilla.
Maanantain ja tiistain kun jaksaisi vielä painaa töissä, niin edessä olisi viikon mittainen loma! Siis ihan oikea loma, sairaslomaa kun en laske lomailuksi! Sitä onkin odotettu, edellisen kerran kun lomailin viime toukokuussa...
Miten teidän joulunne sujui?