SOCIAL MEDIA

Uusi astianpesukone

Olipas tylsä otsikko, mutta erittäin kuvaava. Tänään Expertin pojat toivat uuden astianpesukoneen ja tätä on kyllä odotettu. Vanha oli talon alkuperäinen, siis 14-vuotias. Pesutulos ei ollut kovinkaan hyvää enää ja luukusta hajosi jokin osa, joka "jarruttaa luukkua avattaessa". Tästä asiantuntijamaisesta selityksestä huomaa, että minulla ei ole hajuakaan osan tarkoituksesta (tai nimestä). Tiedän vain, että osan hajottua, luukku levähti aina vauhdilla auki ja sain yhden jos toisenkin mustelman sääreeni.

Tässä siis vanha kone:


Ja tässä uusi kaunotar:


Pahoittelen kuvan tummuutta, poikien lähtiessä oli jo pimeää. Enkä tietenkään malttanut odottaa huomiseen.

Koska jääkaappi vaihdettiin jo elokuussa teräksen väriseen, enää on vaihtamatta liesi. Sekin on oikeasti hajoamispisteessä, joten vaihtaminen ei ole pelkästään kosmeettista. Lieteen saakin sitten uppoamaan useamman satasen, joten pakko yrittää pitää kiinni "en osta mitään ylimääräistä" helmikuusta.

Jes, perjantai! Huomenna ei tarvitse herätä 5.55. Tosin, huomenna alkaa vierashuoneen levyttäminen. Olen innoissani siitä, että pääsen kammottavista vihreistä seinistä eroon. Edellinen saumojen hiominen on vain liian tuoreena muistissa. Se on ehkä maailman ärsyttävintä hommaa.

Mahtavaa perjantaita kaikille! Ja hei, nyt on jo helmikuu. Kyllä se kesä sieltä tulee.

2 kommenttia :

  1. KIVA:):):)

    Mun pikkunen kysy just yks päivä et : MOMMY, mikä on astianpesukone?? ( hahahahahha ) Sanoin, että sä katsot meidän astianpesukonetta: MINUA!!!

    hihihih!! Nauttikaa koneesta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana pikkuinen :D Mä en kyllä pystyis enää elämään ilman astianpesukonetta, 6 vuotta tiskaamista oli minulle tarpeeksi. Ja varmasti nautitaan (kunhan opitaan ensiksi käyttämään, uusissa koneissa on näköjään vaikka mitä toimintoja ja nappuloita) :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.